Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Maskownica, zaślepka, blaszka do płyty głównej Gigabyte GA-

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Maskownica, zaślepka, blaszka do płyty głównej Gigabyte GA-M56s-s3
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Thu, 1 Jul 2021 16:52:35 +0200
"Eneuel Leszek Ciszewski"
Blaszki z przesyłkami takie drogie czy płyty z blaszkami takie tanie?

Za płytę bez blaszki zapłaciłem 60zł od prywatnej osoby.
Sama blaszka z drogą wysyłką się więc marnie kalkuluje. W zależności co względem czego zestawimy. Owszem te same płyty w ofertch sklepów jako części z demobili potrafią chodzić nawet za 170zł, wtedy cena blaszki z drogą wysyłką już tak nie razi. Sprzedawcy pytałem czy mi wyśle zwykłym listem, przerasta to sprzedawcę, stwierdził, że mu się to w ogóle nie kalkuluje, że za duży nakład roboty i czasu, bo mają umowę z pocztex-em i nie będzie latać z wysyłką. No to niech dalej pół roku mu blaszka wisi w ofercie (a ma ich różnych ponoć cały worek). Generalnie wizytówka sprzedawcy bezcenna. Nie można małą łyżeczką jeść, bo musi od razu być wielka łyga. Problem z tymi blaszkami jest o tyle taki, że nawet podobne płyty tego samego producenta, a tu niektóre otwory w blaszce przesunięte o 5mm i dupa zbita nie podejdzie, bo kilka gniazd ma zeza względem blaszki i nie trafiają w otwory. W najgorszym przypadku wstawię bez tej blaszki.

  • Re: [PECET] Maskownica, zaślepka, blaszka do płyty głównej Gigabyte GA-M56s-s3, jedrek <=