Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Sun, 13 Jun 2021 16:00:52 +0200
W dniu 2021-06-13 o 13:40, _Master_ pisze:
W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 12:31, RadoslawF pisze:
W dniu 2021-06-13 o 10:41, _Master_ pisze:

Znowu przylazłeś ;-)

Znowu nam wmawiasz że to co dobre dla ciebie musi być dobre dla innych.

Manipulujesz.

Ty manipulujesz przypisując mi słowa których nie napisąłem.

Zbiłem wszystkie stare argumenty na to że myszka radiowa to ZŁOOOO

Nie takich argumentów, pytanie co zbiłeś?

Ani nie jest droga, ani lagująca, ani nieprecyzyjna, nie ma problemu z zasilaniem czy łączeniem.

jest droższa od kablowej, często laguje i często bywa mniej precyzyjna.

Reszta problemów leży w GŁOWIE użytkownika

Generalny brak problemów z myszkami bezprzewodowymi to problem
istniejący w twojej głowie.

W odpowiedzi otrzymałem że chcę kogoś do czegoś zmuszać.

A jak inaczej podsumować twoje stwierdzenie że skoro tobie wystarcza
to powinno i innym?

pozdrawiam