Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 7 Jun 2021 19:15:00 +0200
W dniu 2021-06-03 o 17:14, _Master_ pisze:
> Jeśli chcesz kupić jakąś myszkę to idź do sklepu, pomacaj i kup.
>
> Ale jak pracujesz czy dużo klikasz to już wchodzimy w indywidualne
> wymagania.

Dokładnie tak. Najlepiej zajść do jakiegoś elektromarketu, gdzie mają
różne myszki wystawione i sobie je pomacać oraz poklikać. Tak właśnie
szukałem myszki dla siebie, gdy mi stare zaczęły odmawiać posłuszeństwa,
a w nowej chciałem, by po wciśnięciu przycisków mieć miękki klik.

Podobnie zresztą z klawiaturami. Również w elektromarkecie na wystawce
testowałem jaki każda z nich ma klik i skok klawisza.

Sugeruję jeszcze jedną rzecz przy oglądaniu myszy w sklepie: sprawdzić,
czy ma śrubki i czy da się je rozkręcić w przypadku jakiegoś z nimi
problemu. Dawno temu miałem A4tech i można ją było rozkręcić do naprawy.
Te inne, tańsze - chociaż czasem niezłe myszy marketowe - mają
przeważnie zgrzany plastik obudowy i bez użycia siły nie da się ich
rozebrać na części. Sam używam tanich myszy optycznych (MODECOM MC-M4
oraz EVEREST SM-163B) i w codziennej pracy sprawdzają się z naddatkiem.

> LOGITECH M705
>
> Wiem że droga i bezprzewodowa ale to zakup na lata.
> U mnie chyba przeżyła dwie wymiany gratów w blaszaku
>
> Spróbujesz raz bez kabla i już nigdy go nie będziesz miał ;-)

Ja tam nie przepadam za bezprzewodowymi i rozumiem autora, chociaż mam
także zestaw klawiaturę i mysz po BT oraz WiFi, żeby do różnych urządzeń
podpinać w razie potrzeby.

K.
--
http://www.krystek.art.pl/