Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Straszna rzecz się ;) stała...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Straszna rzecz się ;) stała...
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida..Console>
Date: Thu, 3 Jun 2021 01:37:52 +0200
Zaktualizowałem 64W10 do: 21H1, 19043.985,
Windows Feature Experience Pack 120.2212.2020.0...

W chwil kilka zaledwie; z jednym jeno restartem po drodze.
Można powiedzieć -- niespodziewanie! Ledwo chwila nieuwagi
wystarczyła... Coś straszliwego... Zaliż to zwiastun końca
(jakże mONdrych) aktualizacji zżerających: dyski SSD; HDD;
energię elektryczną; czas; ludzkie_unerwienie. ;) Domiarem
złego -- tak zaktualizowałem świeżuteńką kopię, poczynioną
nieco wcześniej i raz tylko (do uruchomienia aktualizacji)
odpaloną. Nawet wolnego miejsca na systemowej partycji nie
miałem dużo -- cała (są simlinki, więc trudno zgadnąć, ile
naprawdę zajmuje miejsca całość) raptem 40GB. Po wszystkim
skasowałem ~5GB plików związanych z aktualizowaniem... Ale
na szczęście już są kolejne aktualizacje, w tym opcjonalna
     2021-05 Podgląd aktualizacji skumulowanej dla systemu
     Windows 10 Version 21H1 w przypadku systemów opartych
     na architekturze x64 (KB5003214)
i antywirusowa... Dzisiaj (w dniu mych imienin) zaliczyłem
już pięć aktualizacji... Opcjonalna dopiero przede mną. :)

-=-

ZUS zachorował na schizofrenię...
Sam (swym kreatUrem) zbudował DRA -- błędnie...
Przyjął tę błędną i ostrzegł -- sprawdziłem tedy
i uznałem potrzebę wysłania korekty, lecz:
 - korekty nie można poczynić, gdyż nie ma co korygować
 - kolejny raz nie można wysłać, bo już jest wysłana
Powtórzyłem to kilkakrotnie -- nie_ma zarazem i jest...
Fuksem postawiłem korektę, ale jej nie wysłałem, gdyż
ZUS jej nie chciał... Miast niej innym fuksem wysłałem
ponownie poprawną DRA jako niekorektę... Tak oto mam
dwie DRA ze stosownym numerem 1 -- ZUS liczy od jedynki...
(pierwsza korekta ma numer 2, druga korekta ma numer
3 itd... -- logicznie)

W zanadrzu mam już korektę z numerkiem 2 -- wysłać chcę za dni kilka...

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

  • [PECET] Straszna rzecz się ;) stała..., Eneuel Leszek Ciszewski <=