Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Awaryjność sshd?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Awaryjność sshd?
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida..Console>
Date: Sun, 9 May 2021 19:38:37 +0200
W dniu 29 kwi 2021 o 15:39, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

HistEria pokazuje (1+4+4+3) aktualizacje od czasu, gdy 64W10 wskoczył
(wbrew mym zamiarom -- chciałem zaktualizować tylko do końca wersji
1909, na której zamierzałem eksperymentować, ale wyszło inaczej, przez
co cała ta praca pójdzie na marne) na 20H2. Żadnego niepowodzenia,
ale w zanadrzu jest jeszcze opcjonalna aktualizacja... Zanim te
dobiegną końca, zapewne będą już kolejne...

Na marne zupełnie nie poszło -- już wiem, że aktualizacja
Nvidii sterownikiem zaliczanym do GameReady wiele psuje.

Co komu po SSD w takim układzie? Co tam zostanie wrzucone?

SSD jest dobre do często uruchamianych programów ,,statycznych''
takich jak Total_Commander czy jak to się teraz nazywa. Do DLLi
czy innych plików systemu to tak sobie przydaje się...

[rozumiem panikę wywołaną przez CoViD, ;) ale czy naprawdę trzeba
aż tak często aktualizować 64W10?... Może warto solidniej przemyśleć
wprowadzane: modyfikacje, poprawki, ulepszenia... ;) same definicje
antywirusowe są malutkie...]

[jednego dnia miewam kilka aktualizacji antywirusowych definicji]

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'

  • Re: [PECET] Awaryjność sshd?, Eneuel Leszek Ciszewski <=