Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Awa_ryj_ność SSHD -- słowo ciałem się stało...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Awa_ryj_ność SSHD -- słowo ciałem się stało...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 4 May 2021 19:33:41 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" s6rui8$1sql$1@gioia.aioe.org

Na szczęście dysk ma ;) pięcioletnią gwarancję

https://www.seagate.com/www-content/datasheets/pdfs/laptop-sshd-dsDS1814-3-1602US-pl_PL.pdf
i otrzymałem bardzo szybką pomoc ;) od sprzedającego, którą cytuję:

 globtronics_PL (Allegro)
 15:01 (3 godziny temu)
 do mnie

     Dysk jużn nie ma gwaranci

   W dniu 04.05.2021 o 14:46, eneuel (Allegro) pisze:
   > Na Allegro kupiłem przed rokiem u Państwa  SSHD
   > Seagate ST500LM000-SSHD-8GB stwarzający teraz problemy.
   > Jakie są możliwości naprawy tej sytuacji?

Jak łatwo pojąć -- (; polecam ;) i sprzedawcę, i zakupy na Allegro...

-=-

Czy istnieje jakaś metoda sprawdzenia, czy dysk ma gwarancję producenta?
Jeśli tak -- czy można zwrócić się do producenta? Jeśli tak -- jaką drogą?

Na Allegro został kupiony przeze mnie 17 kwietnia ubr. jako nowy:
   https://allegro.pl/oferta/nowy-seagate-2-5-sshd-500gb-hybryda-7527424167

Handel w Rzeczpospolitej Polskiej...

Odpowowiedź z Seagate:

   Twój produkt FireCuda 2.5 SSHD
   Numer modelu ST500LM000
   Numer seryjny W767LCX3
   Prosimy o kontakt z punktem sprzedaży. ?

   Uwaga: Następujący status podano dla Twojej wygody.
   Mogą istnieć inne czynniki, które wpływają na status
   gwarancji, takie jak kraj zakupu, sprzedawca itp. Aby
   zobaczyć wszystkie informacje dotyczące gwarancji
   proszę się zalogować do aplikacji zwrotów.

Wysłałem też do Seagate inną prośbę o pomc:
   Poza laptopem (via USB -- tylko weryfikacja, bez transferu
   do laptopa) czasy dostępu są akceptowalne, ale w laptopie
   wydłużają się do pół sekundy. Inny dysk (HDD Toshiby) w tym
   samym miejscu laptopa pracuje poprawnie. Weryfikowałem z pomocą
   HDDSCAN. Poza laptopem (via USB) można przeczytać cały dysk.

--