"Eneuel Leszek Ciszewski" s6rui8$1sql$1@gioia.aioe.org
Na szczęście dysk ma ;) pięcioletnią gwarancję
https://www.seagate.com/www-content/datasheets/pdfs/laptop-sshd-dsDS1814-3-1602US-pl_PL.pdf
i otrzymałem bardzo szybką pomoc ;) od sprzedającego, którą cytuję:
globtronics_PL (Allegro)
15:01 (3 godziny temu)
do mnie
Dysk jużn nie ma gwaranci
W dniu 04.05.2021 o 14:46, eneuel (Allegro) pisze:
> Na Allegro kupiłem przed rokiem u Państwa SSHD
> Seagate ST500LM000-SSHD-8GB stwarzający teraz problemy.
> Jakie są możliwości naprawy tej sytuacji?
Jak łatwo pojąć -- (; polecam ;) i sprzedawcę, i zakupy na Allegro...
-=-
Czy istnieje jakaś metoda sprawdzenia, czy dysk ma gwarancję producenta?
Jeśli tak -- czy można zwrócić się do producenta? Jeśli tak -- jaką drogą?
Na Allegro został kupiony przeze mnie 17 kwietnia ubr. jako nowy:
https://allegro.pl/oferta/nowy-seagate-2-5-sshd-500gb-hybryda-7527424167
Handel w Rzeczpospolitej Polskiej...
Odpowowiedź z Seagate:
Twój produkt FireCuda 2.5 SSHD
Numer modelu ST500LM000
Numer seryjny W767LCX3
Prosimy o kontakt z punktem sprzedaży. ?
Uwaga: Następujący status podano dla Twojej wygody.
Mogą istnieć inne czynniki, które wpływają na status
gwarancji, takie jak kraj zakupu, sprzedawca itp. Aby
zobaczyć wszystkie informacje dotyczące gwarancji
proszę się zalogować do aplikacji zwrotów.
Wysłałem też do Seagate inną prośbę o pomc:
Poza laptopem (via USB -- tylko weryfikacja, bez transferu
do laptopa) czasy dostępu są akceptowalne, ale w laptopie
wydłużają się do pół sekundy. Inny dysk (HDD Toshiby) w tym
samym miejscu laptopa pracuje poprawnie. Weryfikowałem z pomocą
HDDSCAN. Poza laptopem (via USB) można przeczytać cały dysk.
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
|