Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 4 May 2021 16:36:55 +0200
On Tue, 4 May 2021 15:26:16 +0200, Irokez wrote:

> Odniosłem się tylko do faktu, że przy aktualnym sposobie udostępniania
> reklam na portalach, wyskakiwać mogą ze 100% prawdopodobieństwem reklamy
> oszustów i złodziei. Przy czym portale mają to gdzieś i udostępniają
> byle co aby kasa się zgadzała.

Mam dokladnie takie samo wrazenie.
Przoduje chyba wp.

Tak nawiasem mowiac, to wydaje mi sie, ze gdzies widzialem taka
reklame z fotką Dudy.

Ale wtedy moze byc ciekawiej, bo moze to byla fotka jakiegos jego
sobowtora. Co - Kowalskiemu nie wolno czegos tam reklamowac?
A ze Duda czy Holownia wyglada tak samo jak Kowalski ..

> No właśnie niby... wyłudzacz wrzuca GIF'a w swobodnie dostępne okienko
> reklamowe, i tam może być cokolwiek. Może być i Biden na wrotkach. Nikt
> za to nie odpowiada i za konsekwencje.
> "Ja tylko udostępniam placyk" jest dla mnie automatycznie oceną klasy
> portalu typu bazar pod stadionem i gramy w trzy kubki.

Akurat cala masa wrzuca reklamy z googla, czyli tez ma to w ....,
tylko dochodzi kolejny posrednik.

J.