"Eneuel Leszek Ciszewski" s6rpuq$1h0e$1@gioia.aioe.org
*********************************************************************
+ * Problemem było długie czytanie SSHD -- ponad 100ms ~każdy sektor. *
*********************************************************************
Dysk dał się przeczytać do końca, gdzie miał >108MB/s
(tak miał od ,,zawsze'') a nieco wcześniej miał 60MB/s,
czyli na oko jest OK...
Zamierzam wstawić go na jego normalne miejsce...
(na razie siedzi na USB)
W laptopie jest nieużywalny. Wstawiona w to samo miejsce Toshiba
(była w tym laptopie od qpna w tym miejscu) zachowuje się poprawnie.
(więc to chyba nie jest wina laptopa)
Na szczęście dysk ma ;) pięcioletnią gwarancję
https://www.seagate.com/www-content/datasheets/pdfs/laptop-sshd-dsDS1814-3-1602US-pl_PL.pdf
i otrzymałem bardzo szybką pomoc ;) od sprzedającego, którą cytuję:
globtronics_PL (Allegro)
15:01 (3 godziny temu)
do mnie
Dysk jużn nie ma gwaranci
W dniu 04.05.2021 o 14:46, eneuel (Allegro) pisze:
> Na Allegro kupiłem przed rokiem u Państwa SSHD
> Seagate ST500LM000-SSHD-8GB stwarzający teraz problemy.
> Jakie są możliwości naprawy tej sytuacji?
Jak łatwo pojąć -- (; polecam ;) i sprzedawcę, i zakupy na Allegro...
-=-
Czy istnieje jakaś metoda sprawdzenia, czy dysk ma gwarancję producenta?
Jeśli tak -- czy można zwrócić się do producenta? Jeśli tak -- jaką drogą?
Na Allegro został kupiony przeze mnie 17 kwietnia ubr. jako nowy:
https://allegro.pl/oferta/nowy-seagate-2-5-sshd-500gb-hybryda-7527424167
Handel w Rzeczpospolitej Polskiej...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
|