Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mini PC z RTX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mini PC z RTX
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 16 Apr 2021 22:13:03 +0200
On 2021-04-15 22:19, buf wrote:
karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach.
Jak się już licytujemy na długość przyrodzenia to ja kopałem 10 lat temu, ale dla mnie to jeszcze nie powód żeby wywalać kasę przez okno.

> Chce mini PC. kropka.

Wolno ci, zwróciłem tylko uwagę na kilka spraw o których nie wspomniałeś w poście, nie płacisz mi za pomoc, jest to grupa DYSKUSYJNA, a jak ktoś kiedyś trafi na ten wątek to lepiej żeby miał pełniejszy obraz sytuacji.

Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury.
Poczytaj o thermal throttlingu bo to że coś sobie jakoś działa to jeszcze nie znaczy że nie może działać lepiej. A w małych budach z prądożernymi częściami jest to spory problem.

> A najlepiej jak nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.

A jak w gimnazjum leci?