Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Adata SU900 znika z systemu - kończy się?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Adata SU900 znika z systemu - kończy się?
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Mon, 26 Apr 2021 18:35:41 +0200
W dniu 2021-04-26 o 17:56, RadoslawF pisze:
Tydzień czasu walczyłem z nowym dyskiem 10TB.
Po kolejnych uruchomieniach windows go nie widział,
w biosie był widoczny.
Podejrzewałem zasilacz, kontroler a winna była durna
tasiemka od linii danych.

Tasiemka wyjęta z folii, nówka sztuka. Jeśli jest trafiona to musiałaby być trafiona fabrycznie. Skręciłem ją na palcu w spiralę i zobaczymy czy problem się powtórzy. Poprzedni przypadek o którym wspomniałem na pewno dotyczył tasiemki bo jak otworzyłem obudowę to ledwo wtyk siedział w gnieździe. Dlatego tasiemka została wymieniona na nową, a teraz dodatkowo poskręcałem ją.
Obserwuję, zobaczymy. Póki co (już kilka godzin) problem nie wystąpił.

--
t0maszek