Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z ATI HD7470

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z ATI HD7470
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 Apr 2021 17:53:04 GMT
Witaj Maciek, 23 kwi 2021 w
3p3hb49gcz5c.1vapaxm1jc67c.dlg@40tude.net">news:3p3hb49gcz5c.1vapaxm1jc67c.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

> Mam w domu Optiplexa 7010 z procesorem i3 3.3 GHz i 8GB RAM.
> Syn gra na nim w jakąś japońszczyznę RPG online i symulację Parku
> Jurajskiego.
>
> Działa to, ale wbudowana karta grafiki przycina się na wyższych
> detalach, więc wygrzebałem z pudła kartę ATI HD7470.
> Jest to model polecamy jako jeden z trzech przez Della kontretnie do
> tego Optiplexa (karta niskoprofilowa, bo obudowa SFF).
>
> No i problem, bo chociaż system (win 10) żadnymi błędami nie rzuca i
> karta normalnie wyświetla obraz, to włączenie dowolnej ze
> [...]
Zrób jakiś test graficzny typu passmark, furmark, czy co tam jeszcze
jest.
Te gry to przeglądarkowe? Jak problem tylko w przeglądarce - to może coś
z jakąs akceleracją graficzną w opcjach przeglądarki. Zresetować ją.
Można jeszcze posprawdzać co tam w ustawieniach bios jest do zmieniania
odnośnie gpu, a nawet przywrócić ustwienia domyślne.
Ale to tylko moje domysły.