Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp stacjonarny i dziwny komunikat o niskim poziomie bateri

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp stacjonarny i dziwny komunikat o niskim poziomie baterii.
From: pioruns <www@website.com>
Date: Fri, 16 Apr 2021 20:44:46 +0100
On 16/04/2021 14:52, Irokez wrote:

Na Windowsie nie mam w swoim APC takich komunikatów żeby podłączyć zewnętrzne zasilanie bo zaraz bateria padnie.
Na linukxie są takie?

Na Linuksie bateria APC udaje baterie laptopowa. Komputer sie zachowuje dokladnie tak, jak laptop gdy pada. Komunikaty sa jak w laptopie, mozna sobie skonfigurowac zachowanie wszystkiego, na ile procent i ile minut czasu przewidywanego co ma sie dziac itd. Nie mam zadnej aplikacji od APC, bo wszystko dziala out-of-the-box w Linuksie samym.

--
pozdrawiam,   pioruns