Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zwiększenie wydajności starego komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zwiększenie wydajności starego komputera
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 5 Apr 2021 19:42:04 +0200
Dnia Mon, 5 Apr 2021 18:52:54 +0200, Irokez napisał(a):

> bo w to miejsce kupiłem ASRocka B85M Pro4 który wydał BIOS z obsługa
> NVMe i aktualnie mam wsadzonego Samsunga 970 Evo.

Wow, Asrock uzupełnia obsługę NVMe dla starych chipsetów? I to w płycie
która nie ma slota M.2?  Pewnie trzeba wtykać dysk przez przelotkę do
złącza PCIe. O ile wiem, B85 nie wspierał początkowo takich dysków a
przynajmniej kiedy ja wybierałem płytę do swojego kompa.
Sam mam Asrocka z chipsetem H97, lecę sprawdzić czy nie ma nowego biosu
:)

PS. Już zapomniałem co mam :) Niestety, Asusa H97M-PLUS nie Asrocka.
--
Jacek
-I hate haters-