Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 01 Apr 2021 11:35:48 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Apr 2021 10:41:52 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <60658750$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
 od Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>  :

>I chyba właśnie to było przyczyną. Komputer zadziałał po wyjęciu i
>ponownym włożeniu układów cache.
>Dzięki. :)

Zewnętrzny cache, nie lubiłem tego.
Kiedyś, na jednej z tego typu płyt zauważyłem(to było chyba jeszcze przed
rokiem 2000),
że układy cache są jakieś dziwne, lekko wklęsłe, wyglądały na plastikowe odlewy
wklęśnięte przy stygnięciu.
Były puste w środku, miały zatopione nogi, ale chipa w środku nie było.
Oczywiście bios pokazywał, że cache jest obecny.