Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 10 Mar 2021 16:59:51 GMT
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

> Kupuj bo wszystko DROŻEJE ;-)

A to prawda.
Ale uciekajac przed inflacja raczej coś wiekszego przydałoby sie kupic.

> Bierz polizinga załóż SSD i zadbaj o odpowiedni RAM

Taki mam zamiar.
SSD wjedzie z obecnego kompa.

> Podaj zakres cenowy i jakie dyski masz.

Zakres cenowy jest taki ze ma być sensownie i mozliwie tanio.

> Jak ATA to chyba nie warto być aż takim KUSTOSZEM ;-)

SATA
Jakies dyski ATA jeszcze mam ale to nie ma problemu zeby obsłużyć je z
przez kieszen. Raczej backup tam jest.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także