Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta pamięci MMC - mnóstwo plików .chk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta pamięci MMC - mnóstwo plików .chk
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Tue, 9 Mar 2021 12:57:16 -0800 (PST)
sobota, 27 lutego 2021 o 12:00:56 UTC Universis napisał(a):
> [..]
> Karta to Syrox. Spróbuję najpierw tego programu PhotoRec.

OK. Postanowiłem powrócić do tematu.  Photorec nie wniósł nic do sprawy,  poza
tym że
skasował mi i tak wątłą tablicę partycji. Mam backup (.img) - niestety zrobiony
po tym skanowaniu
windowsowym które narobiło mi tych plików *.chk, więc przywróciłem do stanu
wyjściowego.
Niektóre filmy się wyświetlają że kluczem będzie wykorzystanie tych plików .chk
w jakiś sposób -
nie wiem - może  jakieś operacje na tych binarkach. Niektórym plikom *.chk  -
Linux nadaje ikony
foto lub filmowe, ale one też czytają się fragmentarycznie.  Proszę o jakieś
sugestie/podpowiedzi.