Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szary wydruk z atramentówki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szary wydruk z atramentówki
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 2 Mar 2021 00:35:40 +0100
W dniu 2021-03-01 o 17:49, collie pisze:
W poniedziałek, 1.03.2021 o 17:13, Kamil napisał:
Wymienić kartridż na nowy, nie płacząc przy tym, bo się atrament
rozwodni. I nie dziadować na przyszłość z dolewkami, tylko wymieniać
kartridże na nówki sztuki nieśmigane.

A Ty znów swoje. Wiesz ile kosztuje oryginalna nówka? Popełniłem błąd i
szukam przyczyny. Znasz ja może? Kupić nowy wkład potrafię sam bez Twoich
"porad".

Wypierdalaj, dziadu jeden i weź się za jakąś robotę, miast tu dupę
zawracać i płakać, że oczywiste rozwiązanie za drogie dla Ciebie.

:-)

--
animka