Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szary wydruk z atramentówki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szary wydruk z atramentówki
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Mon, 1 Mar 2021 16:47:22 +0100
W dniu 01.03.2021 o 15:23, Kamil pisze:
Witam

HP PSC 1210. Długo stała nieużywana. Udrożniłem atrament, wydrukowałem kawałek jakiegoś tekstu. Wydruk idealny. Coś mnie podkusiło i postanowiłem dolać atramentu. Przelałem kartridż, przestał drukować.Odessałem trochę atramentu dedykowana ssawką i drukuje, ale na szaro. Wydruk jest równy, ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale szary. Co mogę jeszcze zrobić, aby to naprawić?

W dzisiejszych czasach używanie drukarki na kardridże nie ma sensu.
Są teraz drukarki ze zbiornikami na tusz nalewany z butelek. Butelka oryginalnego tuszu kosztuje grosze i wystarcza na kilka lat. Cała taka drukarka (albo drukarko-skaner) z kompletem tuszy w butelkach kosztuje tyle, co jeden komplet kartridży do drukarki kartridżowej, która wystarcza na 50 razy mniej stron.