Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 22 Feb 2021 07:37:16 GMT
Dnia 21.02.2021 Irokez <no.email@wp.pl> napisał/a:

> To porównuj tutaj, na przykład HD4600 które mam w i5-4670 kontra GTX
> 750Ti jakie mam:
> https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GTX-750-Ti-vs-Intel-HD-4600-Desktop-125-GHz/2187vs2168
>
> W każdym razie takie  na przykład Battlefield 3, Painkiller Hell and
> Damnation czy Medal of Honor Pacific Assault spokojnie działa.
>
> Nie wiem czy jest sens brać coś poniżej tego.

Dzięki za link, wydaje mi się, że GT 710 będzie OK:
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GeForce-GT-710-vs-Intel-HD-4000-Mobile-125-GHz/m77649vsm7653

GTX 750 poza zakresem cenowym zdecydowanie, poza tym pewnie
trzeba by wymienić zasilacz, czyli… zapewne cały
komputer zbudować od zera, bo i karta się raczej fizycznie
do 8200 nie zmieści.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.