Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 17 Feb 2021 13:08:54 +0100
"radekp"
Sprawdź i opisz wrażenia. Zajmie ci to mniej czasu niż napisanie tego posta.

A ty dalej swoje mądrości...
Wyłączenie kompa, wyjęcie karty, wstawienie innej testowanej, zainstalowanie sterowników, na pewno nie zajmie mniej czasu niż napisanie 10 zdań na grupę. Już wcześniej pisałem, że jakby miał swobodny dostęp do całej gamy współczesnych kart graficznych, to sam robię namacalne testy i nie zadaję pytań. I nie ma problemu, że testy by trwały nawet i 3h. Z braku dostępności do meteriału porównawczego po prostu pytam. A że dostępu nie mam, to pytam o opinię innych, bo nie będę kupował 10 wersji kart aby wybrać jedną z nich, powyżej której inne nowsze nic nie wnoszą do rozważanego tematu. Generalnie idąc twoim dziwnym tropem, to każde zapytanie czy to na grupach czy na forach można zbyć: sam sobie sprawdź...