Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Coś współczesnego, małego, niskomocowego, 12V

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Coś współczesnego, małego, niskomocowego, 12V
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 13 Feb 2021 00:04:50 GMT
On 2021-02-12, heby <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> Niestety, mam kiepskie doświadczenia, w zasadzien nie do końca moje.
> Mianowicie dwa takie "mini pc" wyleciały po kilku miesiącach 24/7 w
> kosmos u kolegi, pracujace jako stanowiska do sterowania maszynami.
> Konkretnie wyciekły/wyschły kondensatory. Jak w starych, dobrych płytach
> z 200x, tylko że wtedy nie wyciekały aż tak szybko.
>
> Innymi słowy pomysł odrzuciłem z powodu potencjalnych problemów z
> jakością, nawet jeśli opisany przypadek to tylko przypadek.
>
> Dlatego jednak uderzyłbym bardziej w coś markowego. Dell/asus/lenovo.

> [...]

Są też chińszczyzny bardziej markowe. Sprawdź np. takie Chuwi. Z pół
roku temu kupiłem Chuwi Herobox i byłem pod wrażenien solidności
wykonania i ogólnie konstrukcji. Z tym, że oczywiście cena jest
odpowiednio wyższa. Ogólnie to wszystko jest i tak Made in China, więc
rzecz sprowadza się do kwestii oceny ryzyka.

Z drugiej strony M700 nie jest MZ złym wyborem.

--
Marcin