Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kamerka int. z kablem audio

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kamerka int. z kablem audio
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Tue, 9 Feb 2021 18:46:09 +0100
Stawiam na zamysł użycia alternatywnego mikrofonu, bo kamery
zewnetrzne niekoniecznie musza przeciez byc 30 cm przed
użytkownikiem. A jak masz gniazdo to możesz wpiąc jakiś kierunkowy,
z przedwzmacniaczem, bezprzewodowy etc.

Z tego co zrozumiałem, ten kabel jack to jedyne źródło dźwięku z kamery.

Marcin dobrze radzi. Nie korzystaj z mikrofonu wbudowanego, a podłącz jakiś bardziej pasujący mikrofon.

Od około roku prowadzę zajęcia zdalnie i mikrofon w kamerce (Logitech C310) mimo że dobrej jakości, nie pozwala na większe poruszanie się przed kamerą - bo jak się oddalam, pogarsza się dźwięk. Trzeba mieć mikrofon całkiem blisko ust i żeby odległość i kierunek się nie zmieniały. Najpierw dorobiłem mikrofon krawatowy (właśnie w nim wymieniałem kabel), a od niedawna stosuję zestaw bezprzewodowy z malutkimi "pchełkami" i teraz nie jestem przywiązany do kabla. Natomiast najlepszą jakość dźwięku z mikrofonu według mnie zapewniają dobre słuchawki gamingowe. Tyle że nie lubię nosić na głowie ciężarów.