Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka optymalna przekątna monitora?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka optymalna przekątna monitora?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 01 Feb 2021 09:20:40 GMT
in <news:60170423$0$521$65785112@news.neostrada.pl>

https://ibb.co/W5vPFJ1

> Zastamnawiam się, czy to jest wybór między 2 mniejsze, czy jeden
> duży.  Ale jak już ma być jakaś większa krowa, to na tyle duża,
> żeby tę przesterzeń jakoś wykorzystać.

Używam tv 4k 58" jako monitor i plusy są takie
miejsca jest dużo 3840 x 2160
można zrobić zoom do 1080p
nie musze siedzieć jak uczeń mogę zjechać w fotelu i nadal widze
moge podlaczyc 3 HDMI
tv ma blutooth to da się podlaczyć słuchawki
jest to po taniości bo duże monitory są drogie

wada trzeba miec gdzie postawic

--
Piter

człowiek chciał być królem planety