Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Fri, 5 Feb 2021 15:28:43 +0100
A z innej beczki.

Stosując taką nomenklaturę to i ja i żona też jesteśmy uzależnieni.

Ale... Ja te wszystkie nowinki traktuję jako narzędzia do pracy (pracuję w 2D) Dla mnie to jak łyżka i widelec ;-)

Co nie zmienia faktu że nie mam fejsbuka, nie oglądam debilnych filmików jak ktoś tu gdzieś napisał przy obiedzie.
Za to słucham muzyki od której też jestem uzależniony ;-)

Pamiętam jak 30 lat temu wuj śmiał się ze mnie że siedzę bezsensownie w kompie i że tym na chleb nie zarobię.

ZARABIAM, mam rodzinę, kredyt hipoteczny, jestem NORMALNY ;-)