Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 4 Feb 2021 08:24:44 +0100
W dniu 04.02.2021 o 00:43, Poldek pisze:

Po długawych poszukiwaniach lada dzień zamierzam kupić laptopa z Ryzenem 4800H. Do tego będzie RTX2060. Jeżeli robię źle, to bardzo proszę wyprowadźcie mnie z błędu zanim będzie za późno. Laptop ma być uniwersalny do wszystkiego dla całej rodziny. Czyli internet, zdjęcia i montowanie filmików pamiątkowych, szkoła zdalna i gry też.
nie napisałeś najważniejszego parametru. za ile. bez tego trudno wyczuć czy to korzystny finansowo wybór czy nie. Do wszystkich wyżej wymienionych zadań poza "gry też" wystarczy komputer za 1000zł maks. czyli reszta kasy to realizacja "gry też" Ja tak w każdym razie podchodzę do wydatków, bo raczej zamożny nie jestem. ale nie bierz tego do siebie.
ToMasz

ps z rzeczy na które zwróć uwagę. grafika w laptopie, będzie wolniejsza od tej samej grafiki w stacjonarnym. powinna miec inną nazwę, ale nie ma, a konsumenci to łykają. ekran, będzie miał ileś tam cali, ale jaki to będzie ekran, technologia, jakość - tego będziesz musiał głęboko szukać. warto wiedzieć o jego wadach przed zakupem.