Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Funkcja TRIM dla dysków SSD, a win XP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Funkcja TRIM dla dysków SSD, a win XP
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 15 Jan 2021 18:41:00 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 15 Jan 2021 15:17:39 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <8uhMH.349627$bZF7.334254@usenetxs.com>
 od "jedrek" <wonzespamem@w.on>  :
>"Olaf Frikiov Skiorvensen" news:tmibrfhvaps3etmkkmk6ec62q2j4fk4nqk@4ax.com
>
>Mowa o dysku zewnętrznym zapinanym na jakimś USB?
>Czy typowy dysk np. jakiś SATA?
>Wypinasz najpierw linie zasilania czy danych?

Zewnętrzny czy e-sata, nie ma znaczenia, kolejność wypinania dane/zasilanie też
nie ma
znaczenia.
Jak nie widać, co go blokuje, to jedyny sposób.