Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 11 Jan 2021 01:35:15 +0100
W dniu 2021-01-10 o 12:53, PiteR pisze:
> in <news:5ffad4f5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>

> tak, pod w10 karta śmiga jak złoto
>
> PCI\VEN_8086&DEV_2723&SUBSYS_00848086&REV_1A
>
> https://drp.su/en/hwids/PCI%5CVEN_8086&DEV_2723?os=windows-8.1-x64

> do folderu skopiowałem sobie takie pliki z w10
> w nadziei że w81 coś wyłowi sobie z nich
>
> Contents of folder:  L:\drv\drv karta wifi z win10

Sprawdź jeszcze programem DriverStore Explorer -
<https://github.com/lostindark/DriverStoreExplorer/releases> jakie masz
w systemie w ogóle sterowniki dla danego sprzętu. U siebie na komputerze
Windows 7 Pro 64-bit właśnie walczę, by zaktualizować sterowniki audio
Realteka, bo stary sterownik jest z 2012 roku, a jest też i nowszy dla
mojego modułu audio dla płycie (ALC662). Automatyczna aktualizacja
sterowników nie działa dla tego sprzętu i jeśli mam ochotę zmieniać
cokolwiek to mogę zrobić to jedynie ręcznie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/