Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zasilacz i obudowa nowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zasilacz i obudowa nowe
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 08 Jan 2021 12:09:51 GMT
On 2021-01-07, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:

> Zastaw Ryzena wychodzi 300 zł więcej niż Intel, przy czym Ryzen 3  3100
> jest niedostepny.
> Ryzen ten wychodzi mniej - wiecej tyle co ten I 3 z integrą.

Kupiłem pół roku temu używanego Ryzena 7 1700pro na Alim za ca 350zł i
sobie chwalę. 14670 passmark vs i3 10100 pod 9000. Fakt, musiałbyś się
teraz szarpnąc i na grafikę.

Ale patrzę teraz i tak tanio się już nic nie dostanie. Oj, chyba
spóźniłeś się z tą modernizacją. Jakby mnie coś już przyparło aby
kupować teraz to jednak polizingowca, co najwyżej w dużej obudowie,
jeśli chcesz te gdzieindziej wspomniane dyski poupychać,

--
Marcin