Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] zasilacz i obudowa nowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] zasilacz i obudowa nowe
From: Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
Date: Thu, 7 Jan 2021 14:42:48 +0100
Witajcie
Myślę o zmianie kompa i w tym momencie oznacza to przejście na Intela niestety.
I-3 10100
Do tego płyta główna Gigabyte B460M D3H Najtańsza co ma 4 gniazda RAM
Czy lepiej brać wersję procka bez wbudowanej grafiki za 400zł i do tego jakaś karta do 200zł czy też taki z integrą za 500zł.
16 Giga
Obudowa i zasilacz: jaki będzie dobry?
Zasilacz Chieftec GPE-700S 700W  może być?
Co do obudowy to nie wiem czym się różnią takie bezświatełkowe? Dodatkowe wiatraki są konieczne?

Dysk 1 tera taki śmieszny wtykany bym wziął.

Kto mi to może złożyć i za ile?
Morele i kto jeszcze?

grafę bym dokupił za rok gdzieś tak