Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 5 Jan 2021 18:57:35 +0100
Ale dlaczego się czepiasz?
Instalowałem wielokrotnie.

Historycznie były różne myki.
Kiedyś za ch... nie mogłem na jakimś sprzęcie zainstalować systemu - nie widzi
płyty i już, chociaż robiłem to dziesiątki razy.
Odkurzanie, czyszczenie, podpaski, alkohole, patrzenie przez lewe ramię - nic
nie pomagało.
Dopiero jak się głęboko wczytałem w którąś ze 161-stronicowych instrukcji to okazało się, że startuje z CD +/- i z DVD +/- lecz nie startuje z CD-RW (wielokrotnego zapisu).
RTFM.
Akurat gdy postanowiłem zaoszczędzić produkowania paru płyt miesięcznie.

-----
osobiście miałaś już okazje instalować Windows z tego zewnętrznego napędu DVD?