Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] socket 1151

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] socket 1151
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Jan 2021 16:44:02 GMT
Sorry, mam jakiś problem z umiejętnością wyszukiwania w google.
Odkryłem, że intele 6-9 gen mają tę samą podstawkę. W związku z tym pytam
naiwnie, czy jak płyta w jakimś polisingowcu ma specyfikację na 6 gen, to
pójdzie tam CPU na 1151 z innej gen.? Czy to kwestia nie do przeskoczenia
ze względu np. na bios i inne cuda?
A już ogólnie - sklepowe płyty pomimo tej samej podstawki i tak trzeba
dobierać do generacji? Bo widzę, że niektóre mają opisy np. do Coffe
Lake, a inne nie mają tego doprecyzowanego - są jakieś super uniwersalne?