Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na Ryzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na Ryzena.
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 12 Jan 2021 21:15:20 +0100
coś mi się powaliło w czytniku, pomieszał kolejnośc. także jakby co - sory
Nie kupuję kompa na rok. Obecny Athlon X2 255 przetrwał 10 lat dlatego,
że był zapas tego i owego
nie. już wtedy nie był na zapas. mocno nie.

1. mój komp, poskładany z części ze złomu 950punktów, na olx -za 80 zł nikt go nie chce kupić
2. Twój stary komp: Athlon x2 255  1124p

3. LENOVO m93p i7 4790 8G 250 GB ssd WIN 10 PRO
989zł, wstaw sobie do niego stare bebechy, dysk, czytnik..... poproś aby Ci dysku nie dawali, dołożyli ramu, albo sam za 3 lata dołożysz
prędkość procesora 7150p

4. Intel Core i3-10100 @ 3.60GHz
8922p cena? 2 tyś?

jeśli uważasz że to zestawienie jest do dupy, popraw. potem poproś kogoś do kogo masz zaufanie żeby Ci doradził co masz kupić.

ja to widzę tak: PRzejście z komputera o wydajności commodore 64, na współczesny komp - około 1tysiąc złotych przyrost prędkości 700%. czy da się jeszcze poprawic prędkość, może enenrgochłonność? tak, o 8%,(albo z 700% na 800%) ale koszt takiej zmiany to drugi tysiąc złotych.
jaśniej się nie da

ToMasz
PS
(wstaw w to athlona)