Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TP-Link Archer TX50E AX3000 Wi-Fi 6
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Jan 2021 10:20:37 GMT
Witaj PiteR, 10 sty 2021 w
news:XnsACAE126F28920PanElektronik@127.0.0.1 napisałeś/aś:

> in <news:5ffa519a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>

> tzn?
>
> w w10 ta karta ma takie drv we właściwościach

Rozumiem, że zainstalowałeś ją pod w10. To sprawdź w menagrze urządzeń
jej hwid(idenytfikator sprzętu) i poszukaj całość albo pierwsze
segmenty tutaj https://drp.su/en/catalog

> Netwfw10.dat
> Netwtw10.sys
> vwifibus.sys
> IntelIHVRouter08.dll
>
> wskazanie ich w w8.1 nic nie daje.

Bo to chyba ma być inf czy ini. Można jeszcze wyeksportować stery spod
10 i spróbować ich w ósemce. Jest jakieś polecenie do tego, ale ja to
robię programem Dism++ Kiedyś w podobnej sytuacji, z jakimś starym
skanerem, działał sposób zmiany w rejestrze wersji systemu na
odpowiedni np. W7 na W2000 i stare  stery instalowały się w nowszym
systemie.