Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Jan 2021 20:12:48 GMT
Witaj ToMasz, 04 sty 2021 w news:rsvi9g$he0$1@dont-email.me napisałeś/aś:

> ile masz do wydania i czego nie potrzebujesz, dysku, ramu... lub co
> potrzebujesz?

Zrozumiałem, że to ma być jak najtaniej, ale przyzwoicie. No i trzeba
dokupić cały majdan - monitor, peryferia.
Sam ustaliłem, że 8GB Ram wystarczy i integra intela na początek też.
Dobrze się zmieniścić z ssd conajmniej 250(dobry plextor jest za 130),
tym bardziej, że z hdd w tych pc może być różnie. No i na razie wychodzi
mi, że jedyna sensowna opcja to coś na 4 gen intela.
Swoją drogą, ciekawe czy ci sprzedawcy weryfikują stan tych hdd - czy
tylko działa/nie działa.
Na razie znalazłem np. dela 7020
https://allegro.pl/oferta/komputer-stacjonarny-dell-7020-sff-i5-ddr3-ssd-
w10-10019122115
Sprzedawca życzy sobie 150 zł za doatkowe 4GB RAM i dysk 250 ssd. Sam nie
nie kupię tego taniej - znaczy kupiłbym drugi dysk 120 i moduł 4 GB, ale
to bez sensu 2x120GB. Minus jest taki, że nie wiem co za ssd tam
wkładają.