Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] polisingowe PC - jakie minusy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 03 Jan 2021 18:31:39 GMT
Raczej chodzi o te jednostki biurowe, niż jakieś stacje robocze - ale w
sumie wersje tower, desktop, sff.

Czy zasilacze w tych PC mają nietypowe gabaryty? Czy można je w razie w
zastąpić sklepowym? Coś mi się kojarzy, że ktoś pisał o nietypowych
wtyczkach do zasilania płyty? Prawda to?
I z drugiej strony. Czy do tych bud wejdą standardowe płyty główne - w
sensie jakichś pkt montażowych, czy to są pudła dostosowane tylko pod te
niestandardowe płyty?

Chłodzenia procesora są niezastąpialne np. boxowym? Ciekawi mnie, czy
jeśli jakiś model komputara ma w specyfikacji możliwość montażu CPU od
Pentium do i7, czy wersja z i7 ma jakieś inne, mocniejsze chłodznie, czy
jest to jedno na wszystkie wersje cpu?

No i jakie mogą być jeszcze najistotniejesze wady takiego sprzętu?