Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] intel hd 2500 vs 4600

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] intel hd 2500 vs 4600
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 28 Dec 2020 01:02:34 GMT
in <news:5fe88cfd$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
user pueblo pisze tak:

> Tak sie rozglądam za polisingowymi pc dla kogoś. I nie wiem, jak
> odczywalna może być róznica między tymi iGPU. Akurat porównuję
> jednostki gdzie wydajność samych CPU 3gen i 4gen jest podobna.
> Różnicą jest grafika.

Intel® HD Graphics 530 nie uciąga youtuba 4k 60fps to porównaj sobie
530 do 4600.

> Wg benchamrków hd 4600 będzie ze 2 razy lepszy. Ale czy da sie to
> odczuć przeglądaniu neta i innych normalnych zastostosowaniach.

Da się odczuć jak się spróbuje szybszego.

> A swoją drogą, czy taki sprzęt typu średnia i5 3/4 gen. da radę
> np. odtowrzyć wideo 4K w przeglądarce? Bo to chyba zależy od CPU
> najbardziej.

Nie da rady na i5 3470 ani na i5 6500. Będziesz się wkurzał.
Kup sobie kartę graficzną.

np i5 3470 + GT1030 nadal nie wyrabia się w 4k 60fps przy 8gb ramu
przy 16gb już tak.

--
Piter