Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wstawienie dysku nvme do starego kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wstawienie dysku nvme do starego kompa
From: kriters <kritersi@o2.pl>
Date: Sun, 27 Dec 2020 23:26:27 +0100
W dniu 25.12.2020 o 12:46, PiteR pisze:
Jaka karta PCI Express? Jakie zasadzki na nas czekają?

Nie musi być bootowalny.

może taka?

ORICO PSM2-X16 M.2 NVME to PCI-E 3.0 X16 Expansion Card High Speed
32Gbps Drive-Free M-key PCI-Express Adapter Card for PCI-E NVME
Protocol M.2 SSD
https://banggood.app.link/hI1pBEUgvcb

Ja po tygodniu walki uruchomiłem samsunga 970 na dosyć starej płycie i windows 7. Ale potem działało to na tyle niestabilnie że szybko kupiłem nową płytę. Już nawet nie pamiętam o co chodziło ale raz w tygodniu coś mi kompletnie
padało i pół dnia się znowu męczyłem żeby to naprawić.

Jak coś to mam kartę tego typu (nie w 100% identyczna):

https://uk.banggood.com/JEYI-SK4-M_2-NVMe-Riser-Card-SSD-NGFF-TO-PCIE-X4-Adapter-M-Key-Interface-Card-Support-PCI-Express-3_0-X4-2230-2280-Size-p-1745133.html

Małe szanse żebym tego użył więc jak coś to oddam po cenie przesyłki.