Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wstawienie dysku nvme do starego kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wstawienie dysku nvme do starego kompa
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 26 Dec 2020 09:59:10 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 25 Dec 2020 19:54:41 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAC9ECA8D2FE09PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <0becufdbisq2nhnid8pj5nsc6ke0760s17@4ax.com">news:0becufdbisq2nhnid8pj5nsc6ke0760s17@4ax.com>

>haha my master :)

Tak było, nie zmyślam.
Zamiast dysku sata miałem wyciągniętą z aparatu kartę CFast, poszło bez
problemu i ciągle
działa(Win 7).
Do klonowania była CloneZilla lub GParted, który też to potrafi(nic innego nie
daje
pełnej kontroli nad procesem klonowania), jak pomyślę o innych klonerach, to mi
się
towarzysz Mauzer odbezpiecza.