Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tabliczka dla dziecka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tabliczka dla dziecka
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 25 Dec 2020 14:18:48 +0100
Mikołaj zdążył z "One by Wacom" i... dostaję białej gorączki próbując się
przyzwyczaić do używania zamiast myszy.
A byłby idealny, gdyby był jednocześnie touchpadem dla palców.
Pociecha, że dzieci szybciej niż my dorośli się uczą :-)
Z tym, że MS Paint którego dzieci używają w e-szkole wydaje się nie wykrywać
siły nacisku, muszę znaleźć im jakiś zamiennik Painta.

-----
myślałem ze pozwala to malować jak ołówkiem na kartce.
Bardzo się myliłem. o ile chodzi o podpis na ekranie, działa to w praktyce
trochę lepiej niż myszka.
Siłę nacisku wykrywają niektóre programy. test od producenta tak, gimp wcale,
albo ma jakiś problem, bo nikt z tego nie korzysta.
można się tym posługiwać jak myszką, ale opanowanie dwukliku, emulacji rolki
-też masakra.
Nie tyle żebym odradzał, ale weź to co napisałem pod uwagę przed zakupem.