Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet 10' z wbudowanym LTE do ~1500zł, który?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet 10' z wbudowanym LTE do ~1500zł, który?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 15 Dec 2020 11:09:44 +0100

"Adam" rqo2h5$o1i$1$Adam@news.chmurka.net

Znasz samochody bez UPSa? ;)

No właśnie ;)

Niektórzy dawali elektronikę z UPS-ów, aby mieć 220V na pokładzie.
Ale teraz już jest niezły wybór przetwornic, nie ma problemu z zakupem i montażem.

Kilka spaliłem, zanim trafiłem na Mantę z Auchan...

Nie rób sobie jaj.

Minimum to np. Volt Polska czy AZO.
Oraz minimum to przetwornica IPS.
Fideltronik też chyba miał falowniki, ale z tego, co pamiętam, to raczej jako stacjonarne - mam na myśli konstrukcję mechaniczną.

Swego czasu sam się zastanawiałem nad jakąś 3kW, ale teraz raczej w dalszy teren nie jeżdżę, kawy w aucie robił nie będę.

220V/380V w Chinach; w Polsce 230V/400V.
W samochodzie raczej ;) warto teraz mieć 5V lub inne a USB...

https://www.youtube.com/watch?v=DczSAcXkJIk

--
Pozdrawiam.

Adam