Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wstawienie dysku nvme do starego kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wstawienie dysku nvme do starego kompa
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 25 Dec 2020 20:17:25 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 25 Dec 2020 13:53:57 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAC9E8D647299DPanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <kglbuf9at7mc4jijump32daokpmog7d35u@4ax.com">news:kglbuf9at7mc4jijump32daokpmog7d35u@4ax.com>

>win byłby 8.1 x64
>
>a plyta
>
>https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Z77X-D3H-rev-10#ov
>https://tinyurl.com/ya2o5edk

UEFI jest, to pewnie wystartujesz system z NVME.

>dysk mam taki
>
>https://tinyurl.com/y4sd3gfp

Nie wiem czy zadziała, W8 unikam.
Jeśli nie zadziała, to trzeba będzie wstrzyknąć sterownik do instalki
ewentualnie obejść
problem:

- podłączasz do komputera dwa dyski, NVME i SATA
- instalujesz win na sata
- dodajesz sterownik NVME
- klonujesz z SATA na NVME
- odłączasz SATA i sprawdzasz, czy bootuje z NVME