Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tabliczka dla dziecka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tabliczka dla dziecka
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Tue, 15 Dec 2020 22:08:01 +0100
moje dziecko dostało takie coś jako nagroda w konkursie. bardzo się cieszyłem, bo myślałem ze pozwala to malować jak ołówkiem na kartce. Tak to wygląda na filmikach. Bardzo się myliłem. o ile chodzi o podpis na ekranie, działa to w praktyce trochę lepiej niż myszka. "tablet" ma lag, opóźnienie które osobom przyzwyczajonym do długopisu, ołówka mocno przeszkadza. może tego się da nauczyć, ja na starość nie umiem. Siłę nacisku wykrywają niektóre programy. test od producenta tak, gimp wcale, albo ma jakiś problem, bo nikt z tego nie korzysta. można się tym posługiwać jak myszką, ale opanowanie dwukliku, emulacji rolki -też masakra. Nie tyle żebym odradzał, ale weź to co napisałem pod uwagę przed zakupem. Huion. To jego nazwa, nie epitet

Ale dostaliście jakiś trefny tablet. Graficy masowo korzystają z tabletów, mam około 20-letniego Wacoma, który nawet w tamtych czasach nie miał opóźnień. Fakt, był drogi.