Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwna sprawa z BIOS-em.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwna sprawa z BIOS-em.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 27 Nov 2020 19:52:52 +0100
Dnia Fri, 27 Nov 2020 16:21:33 +0000, MF napisał(a):

> Może spróbuj przełączyć tryb pracy kontrolera, do którego dołączony jest
> CD-ROM, z AHCI na IDE. O ile to możliwe w tym BIOS-ie, rzecz jasna.
> Chyba że już pracuje w trybie IDE, wtedy nie wiem.

Rozglądałem się za czymś takim ale jakoś nie znalazłem. Płyta główna
prawdopodobnie nie ma złącz IDE, wyłącznie SATA więc może i opcji IDE
nie ma w biosie. Trudność polega na tym że nie mam teraz dostępu do
kompa :)

PS. Tu jest opis opcji biosu (od 15 strony):
https://downloads.dell.com/manuals/all-products/esuprt_desktop/esuprt_dell_precision_workstation/precision-490-dt_user%27s%20guide_en-us.pdf
Może ktoś dojrzy tam możliwość włączenia trybu IDE dla danego złącza
SATA. Albo jakąś inną potencjalnie pożyteczną opcję :)

PS2. Sekcja DRIVES, opcja SATA operation, To chyba tu trzeba grzebnąć,
nie?
--
Jacek
-I hate haters-