Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czym skopiować cały dysk do obrazu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czym skopiować cały dysk do obrazu
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 04 Nov 2020 19:04:17 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 4 Nov 2020 18:20:20 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5fa2e2d4$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
 od Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>  :

>Tak po cichu liczę, że może jeszcze Olaf - jako specjalista od
>karkołomnych operacji na dyskach - może podrzuci jeszcze jakieś pomysły.

Jeśli mam być szczery, to heby ma rację(ddrescue), ale jeśli chcesz mieć
niędzymordzie
graficzne, to DMDE Free pod Windows go zapewni.
W DMDE można ustawić reakcję na badsektory, timeout, kopię rewersyjną i
podobne(ma w
zasadzie to samo, co w ddrescue).
Menu narzędzia/kopiuj sektory/parametry/przycisk parametry i tu masz trzy
pozycje,
interfejs, błędy we/wy i dodatkowe, ściągnij to i sobie zobacz.
Szkoda, że nie zamieściłeś parametrów SMART tego dysku, ciekaw jestem co padło.
DMDE ma jeden minus, jest pod Win, a ten będzie usiłował coś na tym dysku pisać
albo
nawet korygować błędy w tle, co nie ma miejsca pod Lin.