Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Listwa zasilająca Logo Master/Slave

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Listwa zasilająca Logo Master/Slave
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 19 Oct 2020 06:02:33 GMT
Dnia 18.10.2020 _Master_ <Master@z.pl> napisał/a:

> Akurat w tym momencie interesuje mnie tylko i wyłącznie funkcjonalność
> Master/Slave która będzie działać dłużej niż gwarancja.

Przekaźnik na 5V za parę groszy, kawałek kabla USB,
listwa z marketu, 5 minut z lutownicą.
https://zapodaj.net/52d8524842bfa.jpg.html

USB do komputera, jak wyłączasz komputer to wyłączasz
też urządzenia podpięte do tej listwy (monitor, drukarka,
głośniki…). Wada: sam komputer trzeba podpiąć gdzie
indziej :-)

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.