Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 18 Oct 2020 15:28:30 +0200
Po co Ci w monitorze LCD aż 75 Hz?
Włącz w karcie graficznej 60 Hz i wystarczy - to wielkość standardowa.
Próbowałem kiedyś i 72 Hz i 75 Hz, to zawsze wcześniej czy później była kaszana.
75 Hz ma sens tylko i jedynie dla graczy, i to na monitorze o niskiej latencji (przy 75 Hz latencja monitora musi być mniejsza niż 13 milisekund). Co do zasilania "koniczynką" - może złącze w monitorze ma zimny lut, a może koniczynka w Twoim kablu ma nieco za szerokie otworki (mam taki felerny kabel z koniczynkową końcówką, nawala od nowości), popróbuj inne egzemplarze takiego kabla. A poza tym kup jakiś używany monitor 1920x1200 pikseli, przykładowo polecam Eizo FlexScan EV2455 (ma wszystkie cztery rodzaje wejść czyli: analogowe d-Sub, cyfrowe DVI, HDMI i DisplayPort, dowolny komputer z dowolną karta graficzną do takiego podłączysz).

-----
Wrócił monitor już do 75 Hz