Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ektanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ektanie
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 15 Oct 2020 21:35:12 +0200

"_Master_" 5f880e06$0$540$65785112@news.neostrada.pl

CRT nie wziąłbym nawet za darmo. Szkoda życia i zdrowia.

Wziąłem przed laty mały TV Panasonica czy Philipsa
z kineskopem i głowicą analogową -- stoi i zbiera
kurz... [Kusz i Sabę w zamian za ciebie?...]

To są tak zwane elektrośmieci.
Ogólnie mam tego trochę i nie wiem, co z tym czynić,
bo raczej na pojemnikach ze śmieciami nie widzę
napisów typu: 'elektrośmieci'... Akumulatorki
i baterie wywaliłem w Biedronce do pojemnika
na takowe śmieci...

Mam też 2kg skorupek kurzych jaj -- mieszkańcy wsi wiedzą,
że skorupki takie są przydatne, ale miastowi udają, że nie
wiedzą, skąd biorą się jaja...

- mieszka w Warszawie na IX piętrze; gdy chce napić się
  mleka, idzie do sklepu tuż obok jego bloku i kupuje
mleko w kartonie, nie myśląc nawet o tym, że kupuje
coś, co wyprodukowała żywa [szczająca i srająca]
krowa w oborze czy na pastwisku...

W pewnej kawiarni dawno kawę z kobiecym mlekiem...
Gdy podniósł się rwetes, sprzedawca zauważył, że
kobieta wcale ;) nie jest gorszym stworzeniem od krowy... ;)

-=-

Jutro chyba w Biedronce są tanie jaja...
Zapewne niektórzy zauważą, że to ,,jaja'', nie jaja... ;)

--