Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mała klawiatura z touchpadem, ale prrzewodowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mała klawiatura z touchpadem, ale prrzewodowa
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 29 Sep 2020 18:56:32 +0200
W dniu 2020-09-29 o 16:56, heby pisze:
Cześć.

Potrzebowałbym małej klawiatury z touchpadem, ale przewodowej. Mam opcję kupienia klawiatury bezprzewodowej, ale nie bluetooth, z odbiornikiem, ale zanim wybiorę taką opcję: widział ktoś *małą* przewodową klawiaturę z touchpadem? Jakość drugorzędna, to klawiatura awaryjna, ma się mieścić w walizkę czy plecak.

Znalazłem oczywiście duże, ale chodzi o jak najmniejszą.

PS. a może weź podlutuj kabelek USB do klawiatury podłączanej do tableta? tam chyba USB jest na stykach.

--
Irokez