Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nagrane DVD niewidoczne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nagrane DVD niewidoczne
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 29 Sep 2020 15:19:19 +0200
I to jest dobre pytanie.
Nie zamknięta (nagrywanie z rejestratora jako dane) czy nie sfinalizowana
(nagrywanie z rejestratora jako wideo)?
Dawno temu używałem Nero, a tu jest niezły artykuł:
https://diyvideoeditor.com/step-by-step-guide-dealing-with-unfinalized-dvd-discs/amp/

Nie mam dostępu do tej płyty, ale gdybym go uzyskał to nie odważyłbym się pracować na oryginale (przykładowo próbując zamknąć sesję / sfinalizować oryginał), więc pytanie czy da się zrobić najpierw kopię płyty DVD "bit po bicie" skoro ta płyta jest niewidoczna przez komp?

Scenariusz narzucający się to wzięcie płyty pod pachę i pojechanie do rejestratora (kantorka dozoru), który to nagrał i tam próba odczytu względnie zamknięcia sesji (nie wiem, czy rejestratory mają taką osobną funkcję?).
Lub zarekwirować rejestrator do płyty ;-)) Ale to nie ode mnie zależy, czasem słyszysz
"nie bo nie bo i tak się nie uda".

-----
Może sesja nagrania nie jest zamknięta?