Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Thunderbird, Interia - problem z IMAP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Thunderbird, Interia - problem z IMAP
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Sun, 27 Sep 2020 07:32:11 -0700 (PDT)
Od lat posiadam e-mail na Interii, Thunderbird  i ustawiony IMAP - pracuje
wyśmienicie. Obecnie chcę tak ustawić znajomemu pocztę, ale jakoś nie mogę. Na
serverze Interii prawdopodobnie IMAP jest ustawiony bo poczta która przychodzi
segreguje się i wpada do wcześniej utworzonych folderów, w konfiguracji też
można przeczytać: "Serwer IMAP: poczta.interia.pl"
Świeżo instalowany Thunderbird wykrywa ustawienia poczty jako IMAP, ale poczty
starej i nowej nie można odebrać. Program też wyświetla:
"Enable IMAP acces on your account" z tym że nie podaje czy to zrobić na
serverze interii czy w konfigu konta wewnątrz Thunderbird. W programie
ustawione jest: "serwer  IMAP: poczta.interia.pl" - żadnej wiadomości ściągnąć
jednak nie można, hasło na pewno jest OK bo na poczcie www to hasło pracuje
poprawnie. Proszę o jakąś pomoc w temacie.